ZGŁOŚ PROBLEMikona ozdobna

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane
*
*
*
*
captcha
Zapoznałem/am się i akceptuję regulamin oraz politykę prywatności *

ODSYŁACZE

Link do zasobu (portal):

Link do zasobu (skrót):

http://zasobynauki.pl/zasoby/78515

Link do zasobu (repozytorium):

https://id.e-science.pl/records/78515

Typ zasobu: prezentacja

Grywalizacja na platformie e-learningowej. Przykład zastosowania w projekcie 3P

Widok

Metadane zasobu

Tytuł Grywalizacja na platformie e-learningowej. Przykład zastosowania w projekcie 3P
Osoby Autorzy: Agnieszka Herczak-Ciara
Partner: Politechnika Wrocławska
Opis Prezentacja omawia zastosowanie grywalizacji na platformie e-learningowej Moodle na przykładzie Projektu 3P. Projekt 3P jest inicjatywą edukacyjną, podjęta przez osoby mocno związane z Politechniką Wrocławska i Fundacją MANUS. Projekt ten składa się z bardzo intensywnego, kilkumiesięcznego kursu programowania sterowników PLC, a także z Mistrzostw w Algorytmice i Programowaniu.
Aktywności realizowane przez uczestników projektu na platformie e-learningowej, a także stacjonarnie zostały obudowane w fabułę gry. Uczestnicy wcielili się w rolę załogi poszukującej nowej Ziemi. Zdobywali punkty na swoje indywidualne konto, jak i grupowe.
Prezentacja została przygotowana na potrzeby konferencji Moodlemoot Polska. (Polski)
Słowa kluczowe "e-learning"@pl, "system E-learning"@pl, "grywalizacja"@pl
Klasyfikacja Typ zasobu: prezentacja
Dyscyplina naukowa: Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych (2018)
Grupa docelowa: ogół społeczeństwa, nauczyciele
Szkodliwe treści: Nie
Charakterystyka Miejsce powstania: Wrocław
Czas powstania: 2022
Liczba slajdów: 25
Język zasobu: Polski
Licencja CC BY-SA 4.0
Informacje techniczne Deponujący: Agnieszka Herczak-Ciara
Data udostępnienia: 28-11-2022
Kolekcje Kolekcja Politechniki Wrocławskiej

Cytowanie

Skopiowano

Agnieszka Herczak-Ciara. Grywalizacja na platformie e-learningowej. Przykład zastosowania w projekcie 3P. [prezentacja] Dostępny w Atlasie Zasobów Otwartej Nauki, . Licencja: CC BY-SA 4.0, https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode.pl. Data dostępu: DD.MM.RRRR.

Podobne zasoby

Platforma Moodle - elementy grywalizacji

Agnieszka Herczak-Ciara, prezentacja, Politechnika Wrocławska, Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych / informatyka (2018)

Moodle - poradnik. Część 2: Egzamin w formie wypowiedzi otwartej (scenariusze)

Agnieszka Herczak-Ciara, inny dokument, Politechnika Wrocławska, Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych / informatyka (2018)

Moodle - poradnik. Część 1: Egzamin w formie testu pytań zamkniętych (scenariusze)

Agnieszka Herczak-Ciara, inny dokument, Politechnika Wrocławska, Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych / informatyka (2018)

Analiza matematyczna 1. Wykład 12: Funkcje trygonometryczne

Janusz Górniak, wideo, Politechnika Wrocławska, dziedzina nauk matematycznych / matematyka (2011)

Zobacz więcej