ZGŁOŚ PROBLEMikona ozdobna

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane
*
*
*
*
captcha
Zapoznałem/am się i akceptuję regulamin oraz politykę prywatności *

ODSYŁACZE

Link do zasobu (portal):

Link do zasobu (skrót):

http://zasobynauki.pl/zasoby/489

Link do zasobu (repozytorium):

https://id.e-science.pl/records/489

Typ zasobu: ekspert

Doświadczenie eksperckie - Wojciech Idzikowski

Metadane zasobu

Tytuł Doświadczenie eksperckie - Wojciech Idzikowski
Osoby Partner: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Opis Jestem ekspertem w obszarze marketingu, doświadczenie certyfikowane:
- doktoratem,
- 20+ artykułami naukowymi,
- 5+ letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku dyrektora marketingu,
- 8+ letnią pracą na uczelni wyższej,
- 50+ projektami prowadzonymi jako konsultant biznesu. (Polski)
Słowa kluczowe "Strategia marketingowa"@pl, "marketing międzynarodowy"@pl, "zarządzanie"@pl
Klasyfikacja Typ zasobu: ekspert
Dyscyplina naukowa: dziedzina nauk ekonomicznych (2011)
Grupa docelowa: przedsiębiorcy
Szkodliwe treści: Nie
Charakterystyka Osoba: Wojciech Idzikowski
Specjalizacja: Marketing
Ukończona uczelnia: Uniwersytet Ekonomiczny
Ukończony kierunek: Zarządzanie i Marketing
Specjalność: Zarządzanie Kadrami
Tytuł pracy magisterskiej: Trenadżeryzm jako instrument dyfuzji wiedzy w procesach doskonalenia pracowników i agentów wiedzy
Rok obrony pracy magisterskiej: 2008
Tytuł rozprawy doktorskiej: Narzędzia organizacji procesów dyfuzji wiedzy w sektorze usług kosmetycznych
Rok obrony rozprawy doktorskiej: 2014
Doświadczenie eksperckie:

- doktorat,
- 20+ artykułów naukowych,
- 5+ lat pracy na stanowisku dyrektora marketingu,
- 50+ zrealizowanych projektów consultingowych z zakresu marketingu.

Publikacje
  • Autorzy: Wojciech Idzikowski
    Tytuł: Scenariusz IV: Historia budowy domu
    Rok wydania: 2013
    Od strony: 26
    Do strony: 38
    PBN: 760761

  • Autorzy: Wojciech Idzikowski
    Tytuł: Prezentacja marki osobistej sportowca i dostarczanie wartości dla sponsora
    Tytuł źródła: QUALITY IN SPORT
    Rok wydania: 2016
    Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): 2
    Od strony: 7
    Do strony: 17
    Numer DOI: 10.12775/QS.2016.015
    PBN: 735268
    Słowa kluczowe: "sponsoring"@pl , "sport i rekreacja"@pl

  • Autorzy: Wojciech Cieśliński, Wojciech Idzikowski
    Tytuł: Ocena wartości sił sprzedaży: analiza case study w branży sportowej
    Rok wydania: 2016
    Od strony: 402
    Do strony: 413
    PBN: 728376

  • Autorzy: Wojciech Idzikowski
    Tytuł: Wykorzystanie nowoczesnych mediów do tworzenia modeli biznesowych na przykładzie branży sportowej
    Rok wydania: 2015
    Od strony: 139
    Do strony: 160
    PBN: 719848
    Słowa kluczowe: "modele biznesowe"@pl , "zarządzanie relacjami z klientami"@pl

  • Autorzy: Wojciech Cieśliński, Wojciech Idzikowski
    Tytuł: Definiowanie kultury organizacyjnej i marki jako fundament do wprowadzenia zarządzania wartością klienta w organizacji
    Tytuł źródła: PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
    Rok wydania: 2015
    ISSN: 1899-3192
    Od strony: 71
    Do strony: 80
    Numer DOI: 10.15611/pn.2015.400.06
    PBN: 719193
    Słowa kluczowe: "kultura organizacyjna"@pl , "marka"@pl , "Brandt"@pl , "Cultures, Organizational"@en

  • Autorzy: Wojciech Cieśliński, Wojciech Idzikowski, Elżbieta Nawrocka, Kazimierz Perechuda
    Tytuł: Analiza procesowa usług turystycznych
    Rok wydania: 2013
    Od strony: 463
    Do strony: 471
    PBN: 641411

  • Autorzy: Katarzyna Gajek, Wojciech Idzikowski
    Tytuł: The customer value management and the social media. The example of personal training services
    Rok wydania: 2014
    Od strony: 166
    Do strony: 171
    PBN: 620934

  • Autorzy: Wojciech Cieśliński, Wojciech Idzikowski
    Tytuł: The designing of customer management strategies using ICT tools in Pure Jatomi
    Tytuł źródła: Informatyka Ekonomiczna
    Rok wydania: 2014
    Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): 34
    ISSN: 1507-3858
    Od strony: 85
    Do strony: 93
    Numer DOI: 10.15611/ie.2014.4.09
    PBN: 600564
    Słowa kluczowe: "sports association"@en , "Body of European Regulators for Electronic Communications"@en
Prowadzone przedmioty
  • Podstawy marketingu

  • Marketing w sporcie

  • Basics of marketing

  • Marketing międzynarodowy

  • E-business

  • Zarządzanie

  • Zarządzanie strategiczne

  • Budowanie zespołów

  • Zachowania organizacyjne
Kwalifikacje
  • Typ kwalifikacji: Leadership Management International - 2017
    Opis: Ukończyłem kursy Effective Motivational Leadership i Strategic Leadership

  • Typ kwalifikacji: Zwiększenie dostępności uczelni wyższych dla osób niepełnosprawnych - 2013

  • Typ kwalifikacji: Iconaris - Busieness Model - 2016

  • Typ kwalifikacji: Tribe47 - Sales Funnel - 2017

  • Typ kwalifikacji: Anahita Rouyan - Tworzenie claimu firmy i strategi contentowej - 2017
Współpraca z innymi podmiotami
  • Nazwa podmiotu: Savicki - sieć sprzedaży produktów jubilerskich
    Rok od: 2015
    Rok do: 2015
    Zakres: Audyt marketingu i wdrażanie podejścia zwinnego

  • Nazwa podmiotu: Ewa Roczniok - Gabinet Ginekologiczny
    Rok od: 2014
    Rok do: 2014
    Zakres: Audyt Marketingu i wdrażanie podejścia zwinnego

  • Nazwa podmiotu: Łukasz Dźbik - trener personalny
    Rok od: 2014
    Rok do: 2014
    Zakres: Audyt marketingu i wdrażanie podejścia zwinnego

  • Nazwa podmiotu: Elite Performance Institute - Centrum szkolenia trenerów przygotowania motorycznego
    Rok od: 2014
    Rok do: 2014
    Zakres: Audyt marketingu i wdrażanie podejścia zwinnego

  • Nazwa podmiotu: Dom mody - sieć sprzedaży odzieży
    Rok od: 2015
    Rok do: 2015
    Zakres: Audyt marketingu i wdrażanie podejścia zwinnego

  • Nazwa podmiotu: The World Games 2017 - Światowe igrzyska sportów nieolimpijskich
    Rok od: 2015
    Rok do: 2015
    Zakres: Koordynowanie procesów HR i wdrażanie podejścia zwinnego

  • Nazwa podmiotu: Silverto - dystrybutor pościeli
    Rok od: 2015
    Rok do: 2015
    Zakres: Audyt marketingu i wdrażanie podejścia zwinnego

  • Nazwa podmiotu: Stolgraf - drukarnia
    Rok od: 2015
    Rok do: 2015
    Zakres: Audyt i weryfikacja innowacyjności produktu

  • Nazwa podmiotu: Simulation Games Manufacture
    Rok od: 2015
    Rok do: 2015
    Zakres: Audyt marketingu i tworzenie strategii

  • Nazwa podmiotu: EkoGiełda - sklep internetowy oferujący zdrową żywność
    Rok od: 2015
    Rok do: 2015
    Zakres: Audyt marketingu i wdrażanie podejścia zwinnego

  • Nazwa podmiotu: Helios Ventures LTD - aplikacja elektroniczna
    Rok od: 2015
    Rok do: 2015
    Zakres: Audyt marketingu i wdrażanie podejścia zwinnego

  • Nazwa podmiotu: Zmorph 3D - Drukarki 3D
    Rok od: 2015
    Rok do: 2016
    Zakres: Audyt marketingu i wdrażanie podejścia zwinnego

  • Nazwa podmiotu: Wyższa Szkoła Handlowa
    Rok od: 2016
    Rok do: 2016
    Zakres: Prowadzenie zajęć w języku angielskim, na kursie Master of Business and Administration. Zajęcia nazywały się: E-business

  • Nazwa podmiotu: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
    Rok od: 2016
    Rok do: 2016
    Zakres: Audyt marketingu i przygotowanie rekomendacji działań związanych z wdrożeniem podejścia zwinnego.

  • Nazwa podmiotu: InTENSO - firma z branży IT
    Rok od: 2015
    Rok do: 2018
    Zakres: Realizacja funkcji Dyrektora marketingu.

  • Nazwa podmiotu: Spalding - Dystrybutor produktów sportowych na terenie PL
    Rok od: 2014
    Rok do: 2016
    Zakres: Audyt marketingu i wdrażanie podejścia zwinnego
Współpraca z renomowanym ośrodkiem Nazwa instytucji/jednostki: 2016 University of Shippensburg (USA)
Opis: Letni staż naukowy z zakresu wykorzystania podejścia zwinnego w zarządzaniu strategicznym
Aplikacja wyników badań Nazwa podmiotu: InTENSO - IT Experts
Opis:

Wdrożenie podejścia zwinnego do transformacji modelu biznesowego organizacji (orientacja marketingowa)


Rok: 2018
Pobyt naukowy Dyscyplina: dziedzina nauk ekonomicznych / nauki o zarządzaniu (2011)
Nazwa ośrodka: University of Shippensburg
Adres ośrodka: 1871 Old Main Dr, Shippensburg, PA 17257, Stany Zjednoczone
Ośrodek zagraniczny: Tak
Data rozpoczęcia wizyty: 2016-07-15
Data zakończenia wizyty: 2018-09-12
Dodatkowe informacje: Letni staż naukowy z zakresu wykorzystania podejścia zwinnego w zarządzaniu strategicznym
Kraj: USA
Konferencja Nazwa: Zmiana warunkiem sukcesu, 2017 r.
Opis: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok: 2017
Nagrody i wyróżnienia
  • Nazwa: Perła Roku - nagroda od studentów dla najlepszego prowadzącego
    Zajęte miejsce lub wyróżnienie: Jeden z 5-ciu najlepszych wykładowców na uczelni

  • Nazwa: Nagroda Rektora za efektywność naukową
    Zajęte miejsce lub wyróżnienie: 2. miejsce
Licencja CC BY-SA 4.0
Informacje techniczne Deponujący: Wojciech Idzikowski
Data udostępnienia: 22-10-2018
Kolekcje Kolekcja Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Kolekcja e-Eksperci AWF Wrocław

Cytowanie

Skopiowano

Doświadczenie eksperckie - Wojciech Idzikowski. [ekspert] Dostępny w Atlasie Zasobów Otwartej Nauki, . Licencja: CC BY-SA 4.0, https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode.pl. Data dostępu: DD.MM.RRRR.

Zdjęcie eksperta

Podobne zasoby

Charakterystyka współczesnych kampanii marketingowych

Daria Detlaf, Mikołaj Twardowski, audio, Politechnika Wrocławska, dziedzina nauk społecznych / nauki o poznaniu i komunikacji społecznej (2011)

Doświadczenie eksperckie - Gabriel Pawlak

ekspert, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, dziedzina nauk o kulturze fizycznej (2011)

Problemy zarządzania sieciami dostępowymi

Jacek Oko, Paweł Borowczyk, artykuł, rozdział, Politechnika Wrocławska, Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych / informatyka techniczna i telekomunikacja (2018)

Process management

Roman Pietroń, książka, Politechnika Wrocławska, dziedzina nauk ekonomicznych / nauki o zarządzaniu (2011)

Doświadczenie eksperckie - Wojciech Cieśliński

ekspert, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, dziedzina nauk ekonomicznych / nauki o zarządzaniu (2011)

Zobacz więcej